(Ավետիք Իսահակյանի ծննդյան մասին): մայրենի

Ավետիք Իսահակյանի ծննդյան օրերին ամեն տարի ես հետաքրքրվում եմ նրա գրքերով: Ես շատ եմ սիրում նրա գրքերը, որովհետև դրանք շատ լավն են: Ես կարդում եմ նրա պամվածքները և ոտանավորները: Իմ պապիկը նույնպես հետաքրքրվել էր Ավետիք իսահակյանի գրքերով: Թեկոււզև նա մահացել էր, բայց ես միշտ կհիշեմ իմ պապիկի կարդացածները, որը գրում էր Ավետիք Իսահակյանը: Ես սկսեցի Ավետիք Իսահակյանի բոլոր գրքերը կարդալ, որ իմ պապիկը նայի վերևից: Ես իմ պապիկին կխոստանամ, որ Ավետիք Իսահակյանի բոլոր գրքերը կկարդամ: Երբ ես փոքր էի, իմ պապիկին համոզեցի կարդալ Ավետիք Իսահակյանի պատմվածքները և մինչև հիմա ես կարդում եմ դրանք , այն ամենը, որ  կարդացել էր Իմ Պապիկը:

Թողնել մեկնաբանություն

Թաթուլ Շահնազարյան

<<Մխիթար Սեբաստացի>> կրթահամալիր

Tikshow

Видео Блог

Ալինա Արզումանյան

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, Ավագ Դպրոց, 9-1 ԴԱՍԱՐԱՆ

Հ․ Լիանա «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, Միջին դպրոց 2021-2022

Մխիթար Սեբաստացի Կրթահամալիր Ավագ դպրոց 12-1

Гаяне Парванян

Образовательный комплекс "Мхитар Себастаци"

Ջանիկյան Արթենի

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, Ավագ դպրոց 12-րդ դասարան