Հայոց Լ.

  1. Քննարկել Վ․ Սարոյանի Հայը և հայը պատմվածքը։

2. Դուրս գրիր գոյականները, բայերը, դերանունները՝ իրենց հատկանիշներով:
Օգնություն՝ գոյական, ածական, դերբայերդերանուններ

Վաղուց  շատ  վաղուց  գուցե  դեռ  պապերի  օրից  Մինասի  ու  Թևոսի  այգիները  գտնվում  էին  իրար  կողքի:  Իրենք  իսկապես  այգիներ  չէին  այլ  փոքրիկ  պարտեզներ՝  ծուռումուռ  պտղատու  և  անպտուղ  ծառերով  որոնք  իրանց  անկարգ  շարքերով  հիշեցնում  էին  իրար  խառնված  զորք.  երևում  էր  որ  տերերն  այնքան  էլ  հոգածություն  չունեն  նրանց  վրա.  ծառերից  շատերն  արմատից  ու  բներից  շևակալել  էին  ու  փրչոտել  ինչպես  սանր  ու  մկրատի  երես  չտեսած  որբի  գլուխ.  շատ  տեղ  ծեր  խլխլոտած  ծառերի  կողքին  անձնապաստանի  պես  իրենց  գլուխն  էին  բարձրացրել  ջահել  ծառեր  որ  կարծես  ծերերին  արհամարհելով  աշխատում  էին  տեղ  անել  իրենց  և  երկինք  պարզել  դալար  աճող  կատարները։ 

Գոյական-պապերի, օրից, Մինասի, Թևոսի, այգիները, այգիներ, պարտեզներ, զորք, տերերն, հոգնածություն, սանր, մկրատի, երես, գլուխ, տեղ, ծառերի, ծառեր, երկինք:

Ածական-շատ, իրար, կողքի, իսկապես, փոքրիկ, ծուռումուռ, պտղատու, անպտուղ, անկարգ, որբի, ծեր, անձնապաստանի, ջահել, դալար, աճող:

Դերբայեր-գտնվում էին, ծառերով, շարքերով, ծառերից, արմատից, բներից, շևակալել, հիշեցնում, խառնված, փրչոտել, չտեսած, խլխլոտած, կողքին, բարձրացրել, ծերերին, արհամարելով, աշխատում, պարզել, կատարները:

Դերանուններ-Իրենք, նրանք, որոնք, իրանց

Թողնել մեկնաբանություն

Թաթուլ Շահնազարյան

<<Մխիթար Սեբաստացի>> կրթահամալիր

Tikshow

Видео Блог

Ալինա Արզումանյան

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, Ավագ Դպրոց, 9-1 ԴԱՍԱՐԱՆ

Հ․ Լիանա «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, Միջին դպրոց 2021-2022

Մխիթար Սեբաստացի Կրթահամալիր Ավագ դպրոց 12-1

Гаяне Парванян

Образовательный комплекс "Мхитар Себастаци"

Ջանիկյան Արթենի

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, Ավագ դպրոց 12-րդ դասարան