Հայոց Լեզու

Որոշիչ, հատկացուցիչ, բացահայտիչ

Գրի´ր որոշչի երկուական օրինակ.

  • գոյականի ուղղական հոլովով-Պարոն Սմիթը գնեց վերջապես իր առաջին մեքենան: Բուժ եղբայրը առաջին անգամ վիրահատությունը իր մոտ հաջող անցավ:
  • գոյականի սեռական հոլովով-Բագրատի համակարգչի ֆայլերի մեջ ինչ որ վիրուս է ընկել: Տղայի աջքերի մեջ տեսնում է միայն մենակություն:
  • ածականով-Իմ ցավոտ աջքերով մինչև հիմա նայում եմ ֆիլմ: Արսենի փայլուն երեսը դրձավ անգույն:
  • թվականով-երկու աշակերտ դասին չէին նստել: 8 աշակերտ դուրս էին եկել դպրոցից և գնացել էին Երևան մոլ
  • դերանունով-Այս մարդը մարդասպան է և գտնում է համապատասխան զոհ: Նրա ամուսինը շատ հարուստ է:
  • հարակատար, ենթակայական դերբայներով-Գնացած մարդիկ, որը պետք է գնային հետ եկան, որ շնորհավորեն իմ ծննդյան օրը: Անցած լինի կարևորը նա ողջ է:
  • մակբայով-դանդաղ ենք գնում: Պետք է արագ գնանք:

Գրի´ր հատկացուցչի երկուական օրինակ.

  • գոյական-Արևը չորացնում է գետի խոնավությունը: Մեքենան փչացավ ճանապարհին։
  • դերանուն-Սակայն ձեր մայրերն անհամեմատ ավելի բախտավոր են։ Չնայած, որ մենք կռվել ենք ես օգնեցի նրան։
  • ածական-Սարքը աշխատում է։ ծաղկամանը կոտրեցին երկու չարաճճիներ։
  • թվական-Երեքն էլ պատժվեցին իր արարքի համար։ Մեկն էլ փախավ, որովհետև նրան ուզում էին սպանել։
  • դերբայ-Նրա արածը անտանելի է։ Սա շատ վատ օրինակ է քեզ համար։

Գրի´ր բացահայտչի երկուական օրինակ.

  • բուն բացահայտիչ-Աբու-Լալա Մահարին` հռչակավոր բանաստեղծը Բաղդադի, Տասնյակ տարիներ ապրեց խալիֆաների հոյակապ աշխարհում։  Ես գնացի այնտեղ՝ կարոտել էի նրան։
  • մասնական բացահայտիչ-Արամը՝ որպես մեր դասարանի լավագույն սովորող, պարգևատրվեց: Ես՝ իբրև կարողացա հասցնել ամենինչի։
  • մասնավորող-պարագայական բացահայտիչ-Անտառի դիմաց՝ կանաչ բացատում, արածում էր եղնիկը: Առավոտյան՝ ժամը իննին, եկեղեցու զանգերը հնչեցին:

Խնդիրներ, պարագաներ

Գրի´ր յուրաքանչյուր խնդրից և պարագայից մեկական օրինակ:

Ուղիղ խնդիր-Ես բացեցի դուռը։
Հանգման անուղղակի խնդիր-Նա ուղարկեց մարդուն։
Հանգման խնդիր-Նա կանգնեց սեղանի վրա։
Անջատման խնդիր-Նրանցից մենք տուժեցինք ամեն ինչ։
Միջոցի անուղղակի խնդիր-Դրանով մենք ստեղծում ենք շոկոլադ։
Ներգործող անուղղակի խնդիր-նույնը ոնց որ Անջատմանը և միջոցի խնդիրները։
Վերաբերության անուղղակի խնդիր-նույնը ոնց որ անջատման խնդիրը։
Վերաբերության խնդիր-Ծառի վրա կա իմ ինքնաթիռը։

Տեղի պարագա-Դրսում կա ահագին խաղալու տեղեր։
Ժամանակի պարագա-Երբ որ ես գնացի տուն։
Պատճառի պարագա-Բոլորը ինձնից զզվում են։
Նպատակի պարագա-Ես արեցի դա հանուն նպատակի։
Պայմանի պարագա-Այս պահին ես չեմ կարող օգնեմ։
Զիջման պարագա-Հակառակ հոր խնդրանքին` նա մեկնեց։
Չափ ու քանակի պարագա-Բազմիցս ես ամեն ինչ արեցի, բայց ոչ մի բան չստացվեց։
Ձևի պարագա-Նա հոգատար մարդ է։
Հիմունքի պարագա-Ըստ իմ հաշվարկով՝ նա հիմա Իտալիայում է։
Միասնության պարագա-Ընկերոջս հետ ես գնացի թումոյի։


Թողնել մեկնաբանություն

Թաթուլ Շահնազարյան

<<Մխիթար Սեբաստացի>> կրթահամալիր

Tikshow

Видео Блог

Ալինա Արզումանյան

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, Ավագ Դպրոց, 9-1 ԴԱՍԱՐԱՆ

Հ․ Լիանա «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, Միջին դպրոց 2021-2022

Մխիթար Սեբաստացի Կրթահամալիր Ավագ դպրոց 12-1

Гаяне Парванян

Образовательный комплекс "Мхитар Себастаци"

Ջանիկյան Արթենի

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, Ավագ դպրոց 12-րդ դասարան