Գրականություն

1․Համացանցից դուրս գրեք և կարդացեք Համո Սահյանի ,,Անունդ տալիս,, բանաստեղծությունը։

Հայաստա՛ն, անունդ տալիս,
Ժայռի մեջ մի տուն եմ հիշում,
Ալևոր կամուրջի հոնքին
Ծիծեռի մի բույն եմ հիշում,
Թեքված մի մատուռ եմ հիշում
Եվ բերդի տեղահան մի դուռ,
Ավերակ տաճարի մի վեմ
Եվ բեկված մի սյուն եմ հիշում:

Հիշում եմ լքված մի թոնիր,
Բերանին մամռոտած մի խուփ,
Մամռոտած որմի խոռոչում
Մասրենու վարսաթափ մի թուփ,
Աշխարհի քարերին մաշված,
Աշխարհից խռոված մի ցուպ,-
Եվ հեռվում ինչ-որ ուշացած
Ձիերի դոփյուն եմ հիշում:

Արևոտ մի սար եմ հիշում,
Ճակատին ձյունի պատառիկ,
Սարն ի վար բարակ մի առու-
Շուրթերին հայրեն ու տաղիկ,
Ցորենի կանաչ արտի մեջ
Առվույտի կապույտ մի ծաղիկ
Եվ արտի եզրին՝ մենավոր
Մի բարդու շրշյուն եմ հիշում:



2․ Ո՞ւմ ժողովածուն է ,,Քարափների երգը,,։ Ի՞նչ կա համացանցում այդ մասին։ Դուրս գրեք։
Համո Սահյանի
Քարափների երգը» բնության մարդկայնացման եւ մարդու բնականացման խնդիրն է, որն արվեստի մեջ երբեք չի ավարտվելու, իսկ ինձ համար այն ավարտվելու է իմ կյանքի հետ»
Հենց այս ժողովածուում է, որ Սահյանն իր երգերի համար հավերժություն է կանխորոշում` դրանք նմանեցնելով քարափներին։
3․ Ո՞ւմ բանաստեղծական շարքն է ,,Ծիածանը,, և ում է նվիրված։
Եղիշե Չարենցի

Այն նվիրված էր եղել Կարինե Քոթանջյանին

4․ Ո՞ւմ ժողովածուներն են

  • Ցեղին սիրտը
    Դանիել Վարուժան
  • Երկիր Նաիրի
    Վահան Տերյան
  • Նոր տաղեր
    Միսաք Մեծարենց
  • Նայիրյան դալար բարդի
    Համո Սահյան
  • Տաղարան
    Եղիշե Չարենց
  • Խղճմտանքի ձայներ
    Գրիգոր Զոհրապ

Դանիել Վարուժանի բանաստեղծությունների ժողովածուներն է։

163. 3)
164. 4)

165. 4.
166. 2)

167. 1)
168. 1)

Թողնել մեկնաբանություն

Թաթուլ Շահնազարյան

<<Մխիթար Սեբաստացի>> կրթահամալիր

Tikshow

Видео Блог

Ալինա Արզումանյան

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, Ավագ Դպրոց, 9-1 ԴԱՍԱՐԱՆ

Հ․ Լիանա «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, Միջին դպրոց 2021-2022

Մխիթար Սեբաստացի Կրթահամալիր Ավագ դպրոց 12-1

Гаяне Парванян

Образовательный комплекс "Мхитар Себастаци"

Ջանիկյան Արթենի

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, Ավագ դպրոց 12-րդ դասարան