Հայոց Լեզու

4. 4)
5. 3)

1․Դասավորեք նախադասությունները․

Մի կարմիր զատիկ է նստել
Կակաչի սև սրտի մեջ
Սև բողբոջ-զավթիչ է նստել:
Կակաչի կարմիր թևին
Մաղթանքս նորներին ասեմ,
Շահածս տամ հովերին
Կորածս ծովերին ասեմ:

Դարեր են կուլ տալիս կիրճերը,
Ին՞չ անեն ինձ նման խեղճերը…
Աչքդ միշտ կուշտ կմնա,
Հոգիդ՝ զոհ քեզ հասած քչից,
Բոլորին բաժին կտաս
Քո մաքուր, մաքրված խղճից:

Հարյուր քսանյոթ
քսանինը
հարյուր տասնչորս
տասներկուսը
հինգ հարյուր հազար

Կատարեք շարահյուսական վերլուծություն:

Երկար-ժամանակի պարագա կանգնում եմ-ստորոգյալ դիմանկարի-տեղի պարագա առջև-հանգման անուղակի խնդիր ու նայում-ստորոգյալ սպիտակ-որոշիչ վերնաշապիկի-տեղի պարագա տարօրինակ օձիքին-ենթակա, սև-որշիչ փողկապին-միջոցի պարագա, բարի-որոշիչ աչքերին-միջոցի պարագա, փառահեղ-որոշիչ, սև-որոշիչ բեղերին-միջոցի խնդիր, որոնց ծայրերը-ենթակա հասնում են-ստորոգյալ գրեթե-ձևի պարագա կզակին-միջոցի խնդիր:

Թողնել մեկնաբանություն

Թաթուլ Շահնազարյան

<<Մխիթար Սեբաստացի>> կրթահամալիր

Tikshow

Видео Блог

Ալինա Արզումանյան

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, Ավագ Դպրոց, 9-1 ԴԱՍԱՐԱՆ

Հ․ Լիանա «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, Միջին դպրոց 2021-2022

Մխիթար Սեբաստացի Կրթահամալիր Ավագ դպրոց 12-1

Гаяне Парванян

Образовательный комплекс "Мхитар Себастаци"

Ջանիկյան Արթենի

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, Ավագ դպրոց 12-րդ դասարան